A visszatérő álmok

Szerző: Alomfejtoszotar.hu | 2017-03-28 | álom

Hirdetés
A legtöbb embernek kellemetlen élményei vannak a visszatérő álomtól, vagy álmoktól.

A leggyakoribb visszatérő álmok


A leggyakoribb visszatérő álom, ami az embereknél előfordul a zuhanás, nyilvános meztelenkedés és a menekülés.
A zuhanásra az egyik legjobb példa, amikor hegyről, szikláról, vagy az égből zuhanunk lefelé, és közben tisztában vagyunk vele, hogy ezt nem élhetjük túl. Az ilyen álom általában egy nagy zökkenéssel ér véget, ugrunk egyet álmunkban, amire fel is ébredünk.
Ezek az álmok olyan dolgokra utalnak, mik velünk vannak az életünkben. Aggódunk magunk miatt, vagy egy olyan dolog aggaszt, ami fontos számunkra.
Amikor kergetnek álmunkban, az általában azt jelenti, hogy igyekszünk elkerülni egy problémát, vagy egy olyan helyzet állt elő az életünkben, amit fontos megoldani, vagy éppen helyt kell állni.
A zuhanás jelentése, hogy szokatlan helyzetbe kerültünk, ahol bizonyítanunk kell, vagy félünk a bukástól.
A nyilvános meztelenség is hasonló helyzetről árulkodik, félünk egy nyomasztó helyzettől, vagy fenntartásaink vannak bizonyos dolgokról.
A sebesülések, vagy egyes testrészek elvesztése arra utal, hogy nem foglalkozunk, vagy nagyon elhanyagolunk fontos dolgokat az életünkben. Ezek lehetnek az étkezés, sport, kapcsolatok. Éppen ezért, ha azt szeretnénk elérni, hogy ezek a visszatérő álmok ne jelentkezzenek, valamin fontos dolgon változtatni kell. Lehetséges probléma megoldás az álomellenőrzés. Ilyenkor, ha sikerül, emlékezzünk vissza az álmunkra, és találjunk ki olyan befejezést, ami kellemes érzéssel tölt el.
Ezen kívül mást nem tehetünk, mint, hogy megfejtsük mit is akar üzenni nekünk a tudatalattink és változtatunk azokon a dolgokon, ami miatt ezek az álmok előjönnek.
Hirdetés

Néhány tanács, hogy nyugodtan tudjunk aludni és szépeket álmodjunk


- Amennyire csak lehet, kerüljük a stresszt
- Járjunk utána, hogy esetleg valamelyik gyógyszer, amit rendszeresen szedünk, nem okozhatja-e a rossz álmokat
- Menjünk el egy kivizsgálásra, hogy a rossz álmok nem-e egy rejtett betegségre utalnak
- Lehetőleg elalvás előtt felkavaró foglalatosságot kerüljük el
- Az alkoholt kerüljük lefekvés előtt
- A nehéz ételeket is mellőzzük
- Próbáljunk meg mindig ugyan abban az időpontban lefeküdni
- Úgy alakítsuk ki a hálószobát, hogy az kényelmes legyen, és megfelelő a hőmérséklete
- A zavaró fényt és hanghatásokat lehetőleg zárjuk ki
Segíthet, ha halk és megnyugtató zenére alszunk el
Hirdetés

Legújabb cikkek az Oggi.hu oldalon

Bámulatos könyvtár Dublinban

Bámulatos könyvtár DublinbanDublin bámulatos könyvtára, ami közel háromszáz éves és itt található a Kellsi Kódex, ami több, mint 1200 éves könyvritkaság.

Meseszép Norvégia képekben

Meseszép Norvégia képekbenNorvégiában nem csak a gyönyörű tájakat érdemes megcsodálni, mert mint a lenti képek is bizonyítják meseszép régi épületeket is találhatunk ebben a skandináv országban.

15 hihetetlen repülőtér

15 hihetetlen repülőtérFotelutazók számára ez az összeállítás bemutat 15 hihetetlen repülőteret a nagyvilágban, ahol nem csak egyszer érdemes megfordulni.